Veel zaken vinden tegenwoordig online plaats. Van Bergen ondernemerszaken is zelf innovatief en wil haar klanten helpen met haar expertise op het gebied van innovatieve toepassingen zoals Scan & Herken.
Scan & Herken heeft belangrijke voordelelen:
- Sneller en eenvoudiger de administratie up-to-date;
- Direct management informatie op het dashboard om de onderneming bij te sturen;
- Levert tijd- en kostenbesparing op;
- Altijd en overal uw facturen en documenten online beschikbaar;
- 24/ 7 inzicht in uw financiële situatie
Door al deze inzichten kunt u snel schakelen en kunt u sneller belangrijke beslissingen nemen.
Met deze nieuwe manier van financiële administratie, zult u eenvoudig en meer inzicht krijgen in uw onderneming. Samen met uw adviseur kunt u sneller inspelen op uw actuele situatie.
Van Bergen en Scan & Herken
Wij bij Van Bergen hebben al meer dan 5 jaar ervaring met deze pakketten. Wij helpen u graag op deze digitale snelweg. Hoe?
Door in overleg met u het inleerproces goed neer te zetten, zodat u optimaal gebruik maakt van deze pakketten. Zonder een goed inleerproces zullen de voordelen Scan & Herken programma’s niet gerealiseerd worden. Er zullen sneller vele herstelboekingen nodig zijn met alle gevolgen van dien.
Wij geven daarnaast als extra service: 24 uurs ondersteuning. Want als u 24/7 uw financiële situatie kunt inzien, dan vinden wij het wel zo professioneel dat u ook 24/7 om hulp kunt vragen.
Bent u om naar het lezen van dit blog? Wilt u ook starten met Scan & Herken? Neem contact op!