Skip to main content

Scan & Herken – Altijd en overal inzicht in uw financiële situatie (1)

By 11 juli 2018januari 11th, 2021Blog
Ook de accountant kan er niet omheen en moet mee met de tijd en moet inspelen op de steeds groter wordende digitale wereld.

Veel zaken vinden tegenwoordig online plaats. Van Bergen ondernemerszaken is zelf innovatief en wil haar klanten helpen met haar expertise op het gebied van innovatieve toepassingen zoals Scan & Herken.

Wat houdt Scan & Herken in?
Scan & Herken is een handige en eenvoudige tool die uw invoerwerk automatiseert. Scan facturen en bonnen eenvoudig in met uw smartphone/ tablet en het Scan & Herken programma doet de rest van het werk.

Scan & Herken heeft belangrijke voordelelen:

  • Sneller en eenvoudiger de administratie up-to-date;
  • Direct management informatie op het dashboard om de onderneming bij te sturen;
  • Levert tijd- en kostenbesparing op;
  • Altijd en overal uw facturen en documenten online beschikbaar;
  • 24/ 7 inzicht in uw financiële situatie

Door al deze inzichten kunt u snel schakelen en kunt u sneller belangrijke beslissingen nemen.
Met deze nieuwe manier van financiële administratie, zult u eenvoudig en meer inzicht krijgen in uw onderneming. Samen met uw adviseur kunt u sneller inspelen op uw actuele situatie.

Van Bergen en Scan & Herken
Wij bij Van Bergen hebben al meer dan 5 jaar ervaring met deze pakketten. Wij helpen u graag op deze digitale snelweg. Hoe?
Door in overleg met u het inleerproces goed neer te zetten, zodat u optimaal gebruik maakt van deze pakketten. Zonder een goed inleerproces zullen de voordelen Scan & Herken programma’s niet gerealiseerd worden. Er zullen sneller vele herstelboekingen nodig zijn met alle gevolgen van dien.

Wij geven daarnaast als extra service: 24 uurs ondersteuning. Want als u 24/7 uw financiële situatie kunt inzien, dan vinden wij het wel zo professioneel dat u ook 24/7 om hulp kunt vragen.

Bent u om naar het lezen van dit blog? Wilt u ook starten met Scan & Herken? Neem contact op!