Beste klant/bezoeker,
Naar aanleiding van de aangescherpte coronavirus maatregelen van de overheid en het RIVM heeft ook Van Bergen Ondernemerszaken enkele maatregelen moeten nemen.
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te blijven. Van Bergen Ondernemerszaken zal bereikbaar zijn per mail en telefonisch op haar normale openingstijden: maandag t/m vrijdag 08:30 tot 17.00 uur.
Het kan echter zijn dat niet al onze medewerkers goed te bereiken zijn door gezondheidsklachten of door een thuiswerk situatie (kinderen ed). Wij doen ons best waar mogelijk per discipline een medewerker op kantoor of thuis voor u bereikbaar te houden.
Afspraken
Wij zullen geen face-to-face afspraken houden, maar uiteraard kunnen wij onze afspraken via Skype/ FaceTime of Whatsapp laten doorgaan. Neemt u gerust contact met ons op om dit te plannen.
Gevolgen corona voor uw bedrijf?
Wij begrijpen dat u veel ondernemersvragen heeft naar aanleiding van de aangescherpte corona maatregelen. Wij zullen u zoveel mogelijk op de hoogte houden via de gebruikelijke kanalen. Zaken als Deeltijd WW en uitstel belastingen hebben uiteraard onze speciale aandacht.
Mocht u verder vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Maerten Kurdela, Jeroen van Bergen
Team Van Bergen Ondernemerszaken