Skip to main content

Hart voor u persoonlijk en voor uw zaak

By 16 mei 2017januari 11th, 2021Blog
We leven in het digitale tijdperk. Dit brengt erg veel voordelen met zich mee. Zo kunnen veel zaken online geregeld worden: bankzaken, het doen van belastingaangifte en bijvoorbeeld het inzien van je eigen gegevens in onze online omgeving ‘Mijn dossier’. Veel activiteiten vinden online plaats en als je niet oppast spreek je de klant nooit meer face-to-face. Wij bij Van Bergen vinden daarom het aspect ‘persoonlijkheid’ erg belangrijk.
Persoonlijke communicatie is belangrijker dan ooit. In alle trends en ontwikkelingen die zich momenteel afspelen in branches, komt persoonlijkheid veel terug. Een-op-een contact, dat is waar de consument behoefte aan heeft. In veel communicatiemiddelen van een organisaties zie je dit element steeds vaker terug.

De klant heeft in 2017 veel meer macht, dan dat hij voorheen had. Hij is in staat om zich online al te oriënteren. Om deze reden kan hij ook veel van een bedrijf eisen om zo persoonlijk mogelijk behandeld te worden. Doe je dat niet? Dan gaat de klant gerust door naar de volgende, die wel naar hem persoonlijk luistert.

Wij, bij Van Bergen ondernemerszaken, kunnen gelukkig zeggen al jaren op een persoonlijke manier te werk te gaan. Je bent bij ons geen nummer, maar een persoon. Iedereen kent jou persoonlijk én kent jouw organisatie. En dat is geen opgevoerd toneelstuk, dat is de realiteit. Wij zijn oprecht geïnteresseerd in onze klanten. Een hart hebben voor de klant, dat geeft de medewerker bij Van Bergen juist erg veel energie om met heel het hart te werken voor de klant. Daarnaast denken wij ook dat het juist in het digitale tijdperk enorm belangrijk is om persoonlijk te zijn. Als klant zijnde kun je veel zelf online uitzoeken, maar om een klant echt goed te kunnen adviseren en helpen, is achterliggende informatie erg belangrijk. Dit kan alleen achterhaald worden door een klant echt goed te leren kennen.

Uit een recent klantenonderzoek van Van Bergen blijkt dat Van Bergen ondernemerszaken door klanten ervaren wordt als persoonlijk:

‘’Van Bergen ondernemerszaken is een klein, betrouwbaar kantoor, die jou persoonlijk kent.

‘Van Bergen ondernemerszaken is echt geïnteresseerd in je bedrijf. Ze denken graag met je mee, zowel bedrijfsinhoudelijk als financieel. Op een manier die past bij jou als persoon.’

Met Van Bergen heeft COCON een kwalitatief en betrouwbare accountant, waarbij met name de persoonlijke benadering heel erg aanspreekt.’

Daarnaast is dit ook één van de redenen waarom de klant voor Van Bergen gekozen heeft. Veel klanten geven aan dat zij bij het kiezen van een accountant altijd kijken of er persoonlijkheid aanwezig is binnen de organisatie.

Waarom persoonlijk?
Het hebben van een persoonlijke touch in de organisatie. Iets dat iedereen kan roepen. Waarom is Van Bergen persoonlijk?

  • Wij zijn 24/7 bereikbaar;
  • Wij hebben niet alleen interesse in de cijfers, maar ook in jou persoonlijk. Bij binnenkomst vragen wij dus ook altijd eerst hoe het met jou gaat, In plaats direct te vragen naar jouw bedrijf.
  • Even sparren (face-to-face en in real life) is altijd mogelijk met een van onze collega’s.
  • Het organiseren van offline informatiebijeenkomsten om de (potentiële) klant te voorzien van nieuwe of extra informatie. Mogelijkheid tot het stellen van persoonlijke vragen en het gesprek aan te gaan met medewerkers van Van Bergen.

In een wereld die steeds digitaler wordt, is het hebben van een goede persoonlijke relatie met je klant naar ons idee het allerbelangrijkste. Dus een accountant of belastingadviseur nodig? En behoefte aan veel persoonlijk contact? Neem gerust contact op om elkaar persoonlijk te leren kennen. Zodat wij met heel ons hart aan het werk gaan voor jouw bedrijf.

Van Bergen ondernemerszaken. Hart voor de zaak.